Nu stiti ca cei ce alearga in locul de alergare, toti alearga, dar numai unul capata premiul? Alergati dar in asa fel ca sa capatati premiul! Toti cei ce se lupta la jocurile de obste, se supun la tot felul de infranari. Si ei fac lucrul acesta ca sa capete o cununa, care se poate vesteji: noi sa facem lucrul acesta pentru o cununa, care nu se poate vesteji.

[1Corinteni 9.24,25]

Fratilor, eu nu cred ca l-am apucat inca; dar fac un singur lucru: uitand ce este in urma mea, si aruncandu-ma spre ce este inainte, alerg spre tinta, pentru premiul chemarii ceresti a lui Dumnezeu, in Hristos Isus.

[Filipeni 3.13,14]

Oamenii care au succes nu se deosebesc prea mult in ceea ce priveste abilitatile, de cei care esueaza. Ei se deosebesc doar in dorinta de a-si atinge potentialul.

John Maxwell

Cuvîntul Meu, care iese din gura Mea, nu se întoarce la Mine fara rod

