Apoi le-a mai zis: Daca unul dintre voi are un prieten, si se duce la el la miezul noptii, si-i zice: ,Prietene, imprumuta-mi trei paini, caci a venit la mine de pe drum un prieten al meu, si n-am ce-i pune inainte; si daca dinauntrul casei lui, prietenul acesta ii raspunde: ,Nu ma tulbura; acum usa este incuiata, copiii mei sunt cu mine in pat, nu pot sa ma scol sa-ti dau paini, – va spun: chiar daca nu s-ar scula sa i le dea, pentru ca-i este prieten, totusi, macar pentru staruinta lui suparatoare, tot se va scula si-i va da tot ce-i trebuie.

De aceea si Eu va spun: Cereti, si vi se va da: cautati, si veti gasi; bateti si vi se va deschide. Fiindca oricine cere, capata; cine cauta gaseste; si celui ce bate, i se deschide.

[Luca 11.5-10]

In confruntarea dintre riu si piatra, riul invinge mereu – nu prin tarie, ci prin perseverenta.

H. Jackson Brown

Cuvîntul Meu, care iese din gura Mea, nu se întoarce la Mine fara rod

