Ah! Doamne, sa ia aminte urechea Ta la rugaciunea robului Tau, si la rugaciunea robilor Tai, care vor sa se teama de Numele Tau! Da astazi izbanda robului Tau, si fa-l sa capete trecere inaintea omului acestuia!” Pe atunci eram paharnicul imparatului.

Si imparatul mi-a zis: „Ce ceri?” Eu m-am rugat Dumnezeului cerurilor, si am raspuns imparatului: „Daca gaseste cu cale imparatul, si daca robul tau ii este placut, trimite-ma in Iuda, la cetatea mormintelor parintilor mei, ca s-o zidesc din nou.”

[Neemia 1.11; 2.4,5]

Este interesant ca Neemia nu s-a rugat niciodata ca Dumnezeu sa reconstruiasca zidul, ci pentru prilejul de a merge el insusi sa-l reconstruiasca. Aceasta este diferenta dintre un visator si un vizionar. Visatorii viseaza ca lucrurile sa fie altfel. Vizionarii se vad pe ei insisi influentind lucrurile. Visatorii se gindesc cit de frumos ar fi sa se faca ceva. Vizionarii cauta prilejul sa faca ceva.

Andy Stanley

Cuvîntul Meu, care iese din gura Mea, nu se întoarce la Mine fara rod

