Dupa ce le-a spalat picioarele, Si-a luat hainele, S-a asezat iarasi la masa si le-a zis:

„Intelegeti voi ce v-am facut Eu? Voi Ma numiti ,Invatatorul si Domnul, si bine ziceti, caci sunt. Deci, daca Eu, Domnul si Invatatorul vostru, v-am spalat picioarele, si voi sunteti datori sa va spalati picioarele unii altora. Pentru ca Eu v-am dat o pilda, ca si voi sa faceti cum am facut Eu. Adevarat, adevarat, va spun, ca robul nu este mai mare decat domnul sau, nici apostolul mai mare decat cel ce l-a trimis. Daca stiti aceste lucruri, ferice de voi, daca le faceti.”

[Ioan 13.12-17]

Il slujim pe Dumnezeu slujindu-i pe altii. Lumea defineste maretia in termenii puterii, posesiunilor, prestigiului si pozitiei sociale. Daca poti pretinde altora sa te slujeasca, esti un om realizat. In aceasta cultura dominata de mentalitatea „eu in primul rind”, sa te porti ca un slujitor nu e un concept popular.

Rick Warren

Cuvîntul Meu, care iese din gura Mea, nu se întoarce la Mine fara rod

